Nuffnang Ads

Friday, November 5, 2010

Final EXam Dh Nak HaBis.....

hehe... excited benor aku time duk tulis entry nie...maklum ler,tgk tajuk tu,alahai,tersenyum sorg2,biar ler lambat lgpun nk habis sebenarnyer..kihkihkih....walaupun,ada lagi baki kurang seminggu lg aku akan berada kt tanah UKM utk semester pertama tahun ke-2,terasa cam dh x sabar2 dh nk habiskan lg ada 6 jam baki utk aku pertaruhkan di dewan exam...tp kalau dibilang2 lebih kurang 144 jam lg aku kena fokus utk exam dgn membuat bacaan selengkapnya...

144 jam tu kalau ditolak ngan masa tido (10 jam sehari,mak oiiii,cam bayi,pedulik ape aku....hahahah!!!) ada lg 84 jam...tp tolak lak masa makan,mandi,cuci baju,berlenggang sana sini,,,hmmm...aku peruntukkan dlm 6 jam sehari,jadinya masa fokus utk exam tinggal lagik 52 jam...tu x tolak lagi ngan masa utk berfb,berblogging lebih kurang 3 jam sehari.....maknanya,masa sebenar2nya utk aku  bg fokus exam hanya 34 jam jek!!!!!!!!!!!arghhhhhh.....mana sempat nie nak cover 3 papers lagi...adoiiiii,jgn la susahkan diri sendiri wahai as........ye2,i'm coming my babe,notes2 ku sekalian mari menghadap as cepat gerak!!!!yer2,babai semua ek...masa utk membaca...zaasssssssssssss!!!

2 comments:

  1. siap kira lagi tuh..jam semua..semangat sungguh nak blik klate main banjir..huhu..

    ReplyDelete

JANGAN TAK KLIK!!!