Nuffnang Ads

Thursday, November 11, 2010

eXaM dAh HaBiS

hari ini dh tamat semester pertama tahun ke2 aku kat UKM...esok dh nak balik...skunk ngah cari2 projek terakhir kat cni sebelum bertolak ngan ketapi malam esok....wah,x sabar nk tgk keluarga kat kampung....dh rindu nk menyambut pg aidiladha bersama2...apalagi,kebetulan akan meraikan dua budak comei yg satu baru jek lahir n satu lg dh setahun lebih,nk gather2 kat umahku sempena majlis akikah...

semoga apa yg telah aku sampaikan kat dlm kertas n paper exam tue dpt la pensyarah2 ku fahami dan berikan markah terbaek utk hasil keje aku yg enam itu...semester ni 6 subjek jek aku amik....entah problem kekangan jadual saloo x menepati citarasa aku  utk amik subjek kegemaran...ni projek last,nk berblogging,betulkan apa yg patut maklum la baru2 jadi blogger je,x bape reti sgt nk hias2 nie...suka bila tgk blog org tp aku lak bila entah nk mcm tue...tgu r lau ada masa nti aku nk mitak mana2 kawan kat luar sana yg sudi tlg aku camne cara nk hias blog bagi cantek...hehehe..k la,dh penat,agak r ari nie bermandikan ujan nk g exam...hajatnya nk berblogging sampai puas tp badan lak x larat semacam...bye...

2 comments:

  1. Salam .. mesti dah sampai umah ni ....

    http://hasrulhassan.blogspot.com

    ReplyDelete

JANGAN TAK KLIK!!!