Nuffnang Ads

Thursday, October 28, 2010

PEPERIKSAAN SEMESTER PERTAMA TAHUN 2 SESI 2010/2011


peperiksaan semester pertama sesi 2010/2011 telah bermula pd 27/10/10 lg dan akan berakhir pd 11/11/10...aku rasa agak tegang sekarang krn subjek majorku telah diletakkan dua hari berturut2..tp apakan daya,hidup dlm negara satu malaysia yg mengutamakan perpaduan ini harus ku patuhi...so,skrg,aku sebenarnya x memulakan lg pembacaan aku utk kedua-dua subjek tersebut walhal lusa akan ku tempuh kertas kedua dan ketiga ku itu...kertas pertama dh aku tunaikan dgn sebaiknya yg aku mampu dan dayaku, namun ku serahkan pd lecutrer utk menyemaknya dan aku give the rest pd ALLAH SWT shj..sbg siswi tahun 2 dh skrg aku dh mula biasa dgn suasana kampus dan persekitarannya yg kdg2 membahagiakan aku dan kdg2 sebaliknya tp aku percaya inilah saat2 dan moment2 manis yg bakal aku ingati masa tua nanti...tp yg agak bahagianya,aku berada di sampind dia sentiasa menempuh ujian2 yg tiba dan kwn2 sentiasa ada surrounded me..sbg siswi yg mengambil bidang politik,aku sebenarnya agak gentar namun berkat kekuatan hati,aku cekalkan jg semangatku supaya tidak mudah ditindas...aku makin memahami setiap pengajaran yg diberikan oleh stp tenaga pengajar di UKM ini...mereka merupakan dr golongan cendekiawan yg terbilang...sbg mengakhir kalam aku yg pertama ini,aku nk ucapkan terima kasih kpd keluarga yg mensupportku dr aku dilahirkan sehingga dh besar camni...aku amat bahagia krn dpt menempuh setiap liku2 hidup dr anak kecil hingga mulai menjadi seorg dewasa..semoga setiap ujian yg bakal aku tempuhi dpt aku jalani dgn mudah sekali..

2 comments:

JANGAN TAK KLIK!!!