Nuffnang Ads

Thursday, October 28, 2010

demam bola piala malaysia..gomo kelate gomo..!!!!

aku sj malam2 nie aku rs semangat ckit nk cite bab bola...bukan apa,sempena musim exam nie,aku x lupa ngan demam piala malaysia yg melanda negara aku sekarang...semangat2 jg,,lau tgk kat tajuk post ni of coz la aku sokong Red Warrior..pasukan dr kelantan ni dh tambat hati aku sejak taun lepas lg selepas berjaya ke pusingan akhir melawan negeri sembilan namun tewas di saat2 akhir perlawanan...tp sempena taun 2010 ini, sekali lagi kelantan dipertemukan lagi dengan "lawannya" itu..mcm drama episod semalam berulang kembali....
kalau pd taun lepas kami sekadar melepaskan kehendak utk tgk bola kat tv yg ada kt blok kediaman kolej masing2 tp taun nie agak berbeza...tp yg samanya time tu kitaorg tgh exam final gak,,sama lah time sekarang pun...tp yg bestnya,,setiap kali perlawanan yg disertai oleh red warrior kami x lepaskan peluang pergi menyaksikannya di restoran mamak "ameer ali" di seksyen 15 bandar baru bangi...dgn kehadiran 'cahaya mata' kami yg pertama,yamaha LC 135,telah menyemarakkan lg semangat kami utk pergi menyaksikan bola beramai2 di restoran tu...minat aku ni telah dipupuk oleh 'abe'ku la...hikhikhik..(bunyi agak gedikss ckit)...mmg aku dh mula minat kat bola sejak sebelum mengenali dia lg tp setelah bersamanya,aku makin menjadi 'antu' bola..giler lah lau tgk setiap kali pasukan kegemaran masukkan gol,,gegak gempita jap restoran tu...ceh2 restoran,,cam high class je bunyiknya,tp mmg tu lah hakikatnya,,ramai pelanggan kt ctu...sempena perlawanan akhir piala malaysia 30/10/10 ini,,kami berharap piala akan dpt dibawa pulang ke kota bharu sbg tanda kemenangan yg amat kami tunggu2 itu...yelah,,ramai kut rakyat kelantan turun stadium bukit jalil,,patutlah semangat utk menang tu tinggi,,,tp aku xnk la bias2 kat cni,,apa2 pun kita tetap anak malaysia...!!!



No comments:

Post a Comment

JANGAN TAK KLIK!!!